هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بیوک سهینلر استانبول

هتل ۴ ستاره بیوک سهینلر استانبول در منطقه Fatih در استانبول واقع شده است .این هتل مجلل و لوکس در ۹۰۰ متری بازار بزرگ و همچنین ۱۲ کیلومتری فرودگاه آتاتوک قرار گرفته است. همچنن دسترسی به  جاذبه های تاریخی و توریستی شهر از جمله مسجد سلیمانیه که در۱ کیلومتری هتل واقع شده است امکان پذیر می باشد. این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.

-بیوک2.jpg

-بیوک-1.jpg

امکانات هتل بیوک سهینلر استانبول:

هتل بیوک سهینلر دارای ۱۳۲ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول نوروز 95 ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، اتاق و امکانات ویژه معلولین، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، می باشند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بیوک3.jpg

اتو کشی لباس ها در سفر وقت گیر است برای آسایش خود از ما کمک بگیرید.کافی شاپ هتل بصورت شبانه روز آماده پذیرایی است. هتل بیوک سهینلر با داشتن فروشگاه های متعدد به خود می بالد. در هتل بیوک سهینلر  غذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

-بیوک4.jpg

-بیوک5.jpg

-بیوک6.jpg


هتل زوریخ استانبول

از هتل ۴ ستاره زوریخ استانبول تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی بیازیت دقیقه ای بیش راه نیست. این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

-زوریخ-1.jpg

-زوریخ2.jpg

امکانات اتاق ها ی هتل زوریخ استانبول :

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا مسافران تور استانبول نوروز 95را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است مهمان داران با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول استقبال می کنند .

-زوریخ5.jpg

 

-زوریخ4.jpg

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی برای مسافران تور استانبول نوروز 95 وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد .مسافران تور استانبول با اقامت در هتل زوریخ استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-زوریخ6.jpg

-زوریخ7.jpg

-زوریخ8.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: